Logo

Jeg er blevet trukket for et opsagt abonnement

Du har f.eks. bestilt en prøvepakke, men bliver trukket yderligere.

Bemærk: Hvis du bestiller en prøvepakke eller et prøveabonnement, forpligter du dig normalt samtidig til en løbende levering, når du godkender handelsvilkårene. I nogle vilkår accepterer du, at betale den fulde pris, hvis du ikke sender varen retur efter prøveperioden.

Du kan gøre indsigelse, når du har opsagt dit abonnement iflg. opsigelsesvilkårene og beløbet stadig bliver trukket på din konto. Du skal gøre indsigelse inden 8 uger.

Du må forvente, at firmaet skal bruge mindst en uge på at registrere din opsigelse og stoppe yderligere træk. Et godkendt beløb, som er foretaget før abonnementet er opsagt, kan man ikke gøre indsigelse imod.

Før du gør indsigelse, skal du selv kontakte firmaet for at få tilbagebetalt den/de beløb, som fortsat bliver trukket. Hvis du ikke selv kan løse sagen med firmaet, kan du gøre indsigelse.

Før du går i gang, skal du have følgende klar:

  • Dokumentation for opsigelse af abonnementet
  • Resultatet af henvendelsen til forretningen (kopi af mailkorrespondance)
  • Datoer for modtagelse og returnering af fysiske varer (postkvittering for returnering og evt. Track & Trace nr.)

Du foretager indsigelse digitalt med MitID. Det sikrer dig, at dine oplysninger bliver behandlet fortroligt.

Klik her og start din indsigelse

Når vi har modtaget de oplysninger, der kræves til en indsigelse og afklaret eventuelle udestående spørgsmål, indsætter vi indsigelsesbeløbet på din konto med forbehold for, at indsigelsen kan gennemføres.

Kontakt os
Åbningstider
Man-ons8 - 16 (8-20 efter aftale)
Torsdag8 - 17.30 (8-20 efter aftale)
Fredag8 - 16 (8-20 efter aftale)
Telefon96 82 13 33