Skjern Banks mission, vision og nøgleværdier

Skjern Banks misssion

  • Skjern Banks mission er at være en selvstændig, troværdig og kompetent samarbejdspartner, for alle vore interessenter
  • For vore kunder - vil vi aktivt og opsøgende afdække finansielle behov og med høj faglig kompetence tilbyde løsninger der skaber merværdi
  • For vore aktionærer – vil vi arbejde for at Skjern Bank giver et konkurrence- dygtigt afkast med udgangspunkt i at banken drives som en sund forretning
  • For vore medarbejdere – skal Skjern Bank opleves som en attraktiv arbejds- plads, hvor sund fornuft er udgangspunkt for trivsel, handlefrihed og personlig udvikling
  • For de lokale samfund - vil vi aktivt leve op til vores sociale ansvarlighed og bidrage aktivt til udviklingen som den lokale bank

Skjern Banks vision

  • Skjern Banks vision er med hele Danmark som virkeområde, at være kendt og respekteret som en moderne finansiel servicevirksomhed, som tilstræber langvarige relationer samt at leve op til vore nøgleværdier:
  • Kundefokus
  • Nærvær
  • Handlekraft
  • Ordentlighed

Skjern Banks værdier 

Vores værdier er:

  • Kundefokus
  • Nærvær
  • Handlekraft
  • Ordentlighed

og det betyder:

  • Kundefokus betyder, at alle kunder i mødet med banken – personligt møde eller via elektroniske medier – får en god oplevelse med fokus på kundens behov
  • Nærvær betyder, at alle oplever venlig imødekommenhed og indlevelse i enhver kontakt med banken. Vi vil være tilgængelige, engagerede og ligeværdige samarbejdspartnere for vore kunder og medarbejdere
  • Handlekraft betyder, at vi over for alle interessenter tilstræber et kvalificeret grundlag for at tage hurtig og konkret stilling i alle forhold
  • Ordentlighed betyder, at vi udviser respekt og tillid over for den enkelte, efterlever gældende regler, udviser gennemsigtighed vedrørende vores ledelsesmæssige forhold, samt at vi i enhver henseende er til at stole på

Vil du opleve vores værdier?

Så kontakt en af vores rådgivere - du finder os lige her

Kontakt rådgiver